Olga & Tomasz – sesja w winnicy Srebrna Góra

Sesja w winnicy Srebrna Góra

Dziś chcielibyśmy przedstawić efekty naszej sesji z Olgą i Tomaszem 😉 . W tym celu wybraliśmy się do krakowskiej winnicy Srebrna Góra położonej w otoczeniu majestatycznego bielańsko-tynieckiego parku krajobrazowego. Klimat tego miejsca urzekł nas od samego początku. Mógłbym rzec, że jest to taka mała Toskania niedaleko centrum Krakowa. Spacerowaliśmy alejkami wśród rosnących winogron i napawaliśmy się przepięknym zachodem słońca, który zwieńczył ten dzień. W kwestii pogody mieliśmy akurat bardzo dużo szczęścia, gdyż na praktycznie cały tydzień zapowiadane były opady deszczu, a akurat na ten jeden dzień mogliśmy liczyć na rozpogodzenie. Grzechem byłoby nie skorzystać z tej okazji. Miejsce oczywiście cudowne natomiast należy pamiętać, że zawsze jest ono tylko tłem dla naszych zdjęć. Prawdziwymi bohaterami fotografii są wspomnieni Olga i Tomasz. Para radosna, uśmiechnięta i meeeega zwariowana. Praktycznie zawsze starali się dodać coś od siebie. Czy to jakiś pomysł, czy to jakieś wygłupy, uśmiechy.

Magda & Damian – ślub w Tarze

Dom weselny Tara

Minęło już trochę czasu od genialnego ślubu Magdy i Damiana, a my wciąż nie pochwaliliśmy się ich reportażem od początku do końca. Stwierdziliśmy, że taki stan rzeczy nie może trwać i trzeba nadgonić zaległości ;). Są takie śluby, które zapadają w pamięć na długi czas. Bycie częścią tak ważnego i emocjonalnego przedsięwzięcia to naprawdę ogromna przyjemność, wyzwanie, ale także wielka odpowiedzialność. Ślub Magdy i Damiana zdecydowanie zalicza się do tej grupy. Był zjawiskowy w każdym calu bowiem przed naszymi obiektywami pojawiła się piękna i pewna siebie kobieta, mająca u boku kochającego i zapatrzonego w nią mężczyznę. Taki duet zawsze tworzy mieszankę wybuchową do tego stopnia, że gdy Magda pojawiła się w oknie swojego pokoju wszyscy przybyli goście wręcz wstrzymali oddech. Włącznie z Damianem, który niecierpliwie wyczekiwał aż jego wybranka zejdzie po schodach i będą mogli się w końcu przywitać.

Elżbieta & Łukasz – sesja w Niedzicy

Sesja w Niedzicy

Na dzisiejszy wpis mamy przygotowane nieco spiskie klimaty, bowiem zarówno miejsce dzisiejszej sesji oraz nasza para pochodzi właśnie z tego południowego regionu Polski. Z Elżbietą i Łukaszem, bo to oni są bohaterami dzisiejszego wpisu, wybraliśmy się w okolice Niedzicy i Jeziora Czorsztyńskiego. Dokładne miejsce spotkania wskazała właśnie nasza para, która doskonale zna najbliższą okolicę. I co tu dużo mówić, miejsce na wykonanie sesji ślubnej okazało się fantastyczne. Nie potrzebowaliśmy dużo czasu, aby zachwycić się atrakcyjnością tej polanki. Z jednej strony widok na majestatyczne szczyty Tatr, a z drugiej strony krajobraz na Pieniny i Jezioro Czorsztyńskie. A to wszystko tylko i wyłącznie do naszej dyspozycji, bowiem dookoła nas nie było żywej duszy. W sumie jest to zastanawiające, że nie spotkaliśmy nawet miejscowych na pobliskich szlakach biorąc pod uwagę widoki oraz piękną pogodę tego dnia.

Patrycja & Adam – sesja na Skałkach Piekarskich

Sesja na Skałkach Piekarskich

Z naszymi dzisiejszymi bohaterami to jest Patrycją i Adamem zdecydowaliśmy się na troszkę bardziej hardcorowe podejście do sesji niż zazwyczaj. Wynikało to z faktu, że mieliśmy spotkać się o wschodzie słońca na Skałkach Piekarskich niedaleko Krakowa. A ponieważ mamy obecnie praktycznie najdłuższe dni w roku i słońce wstaje bardzo, ale to bardzo wcześnie to i my musieliśmy się dostosować.  Więc nastawiliśmy budziki na godzinę 3 rano. (tak wiem jak to brzmi 😉 ), ale naprawdę efekt końcowy był wart zachodu (chociaż w tym przypadku raczej wschodu 😉 ). Mieliśmy przyjemność być w tym miejscu na sesji wcześniej na zachodzie słońca i pomimo, że dalej jest to bardzo urokliwe miejsce o tej porze dnia to jednak nie może się równać z pięknem wschodzącego słońca. Wpływają na to zasadniczo dwa czynniki…

Ula & Arek – sesja narzeczeńska w Mogilanach

Sesja narzeczeńska w Mogilanach

Dziś znów wpis z naszą parą Urszulą i Arkadiuszem ponieważ tak się złożyło, że spotkaliśmy się 3 razy 😉 . Na ślubie, sesji ślubnej oraz sesji narzeczeńskiej, którą dzisiaj chcielibyśmy się pochwalić. Na sesję narzeczeńska U&A zdecydowali się na mega klimatyczne miejsce, mianowicie na Dworek w Mogilanach. Miejsce niby znane, niby nie – zależy kogo się pyta. Na pewno mieszkańcy pobliskich okolic znają je bardzo dobrze jednak niektórzy reagują na to miejsce ze zdziwieniem i ciekawością. W takich sytuacjach zawsze mówimy, że jest to Dworek, który koniecznie trzeba odwiedzić. Położony w samym centrum Mogilan, tuż pod Krakowem, a wokół niego znajduje się piękny ogród poprzecinany alejkami z bardzo starych drzew. Wisienką na torcie jest przepiękny widok na malownicze tereny południowej Polski. Mając nieco szczęścia można bezproblemowo dostrzec Tatry, ale akurat tego dnia, kiedy my tam byliśmy szczyty były ledwo widoczne, częściowo schowane za chmurami. Jednak nie przeszkadzało to Uli i Arkowi w pewnym momencie zapatrzeć się na widok przed nimi i na chwilę odpłynąć do swojego świata.