Michelle & Łukasz – Sesja ślubna na Górze Zborów

Sesja ślubna na Górze Zborów

W tym wpisie będzie nieco górskich klimatów, bowiem z Michelle i Łukaszem wybraliśmy się w podróż do popularnej destynacji jaką jest Góra Zborów. Czasem nazywana też Berkową Górą wznosi się na wysokość 462 m. n.p.m. Góra Zborów stanowi jeden z ciekawszych punktów widokowych na całej Wyżynie Krakowsko-Częstochowskiej. Przy dobrej pogodzie roztacza się stąd panorama na jurajski krajobraz. I właśnie te krajobrazy chcieliśmy wykorzystać do naszej sesji poślubnej. Początek szlaku na szczyt wiódł przez szerokie łąki, a dookoła otaczały nas wysokie trawy i krzewy. Bardzo malownicze miejsce i już tu zdecydowaliśmy się na wykonanie pierwszych zdjęć. Ponieważ było to już nasze drugie spotkanie z tą dwójką, więc od razu przeszliśmy do konkretów. Nasza para wiedziała czego się spodziewać i nie czuła w ogóle dyskomfortu przed naszymi obiektywami.

Góra Zborów sesja

Po dłuższej wędrówce mocno pod górę (można złapać zadyszki ;D) udało nam się dotrzeć do charakterystycznej małej jaskini. Często to miejsce jest zatłoczone przez inne pary robiące sobie zdjęcia lub przez sportowców uprawiających wspinaczkę na pobliskich ściankach. Na nasze szczęście tego dnia miejsce to było praktycznie wyłącznie do naszej dyspozycji.

Zrobiwszy kilka klatek postanowiliśmy, że i my zabawimy się we wspinaczy i zdecydowaliśmy się wejść na pobliskie wzniesienie (co nie było takie łatwe biorąc pod uwagę, że moja para była ubrana w stroje ślubne, a ja miałem zawieszone na sobie 3 aparaty…), z którego rozpościera się znany dla wielu osób widok. Widok na przypominającą amerykańskie proste drogi aż po horyzont drogę wojewódzką 792. W tym miejscu postanowiliśmy chwilę ochłonąć i popodziwiać pobliskie krajobrazy. Po naładowaniu baterii i oczywiście zrobieniu świetnych zdjęć postanowiliśmy zejść z powrotem na dół skąd mogliśmy wrócić już do samochodów. W drodze powrotnej pożegnało nas nawet małe stado kóz wędrujących sobie po pobliskich wzniesieniach. I tak też zakończył się nasz pełen emocji i wysiłku dzień, ale uważamy, że zdecydowanie było warto. Jednak do tego wniosku chciałbym, abyście doszli sami.